Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 155 Бензин или дизел?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Аз съм за бензина-не си представям 155 с дизелов двигател,харесва ми звука на мотора,разхода е добре,при нормално градско каране ми дава около 10 лятото и около 11 зимата на 100км,все още с 10 лв минавам 50 км.За 2.0 незнам как е,но и 1.7 и 1.8 са пъргави мотори.
    Alfa 155 1.7,1.8 ex
    Alfa 166 2.4 3 ex
    155 1.8 MY 95 sport

    Comment


    • #62
      И двулитровия не се оплаква от липса на пъргавина шестаците и турбините не се коментират
      Alfa Romeo 155 Super
      2.0 16V TS

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от gallena Покажи съобщение
        И двулитровия не се оплаква от липса на пъргавина шестаците и турбините не се коментират
        Е да,но там нямам опит
        Alfa 155 1.7,1.8 ex
        Alfa 166 2.4 3 ex
        155 1.8 MY 95 sport

        Comment


        • #64
          и аз съм мерил колата!!, мнението е като на Ники 1280 килца
          155 осем хиляди клапана 16 вериги
          0884650778 токи4а

          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

          Comment


          • #65
            Мойта по италянския талон мисля че беше 1340 кила
            Alfa 155 1.7,1.8 ex
            Alfa 166 2.4 3 ex
            155 1.8 MY 95 sport

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
              Мойта по италянския талон мисля че беше 1340 кила
              Тва е вярната цифра, но пак според това дали е с пълен презервоар... или беше резерватив ?!?
              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

              Comment


              • #67
                е разлика там 50 60 кила не са от значение моооооже да има повечко кит!!!!!!
                155 осем хиляди клапана 16 вериги
                0884650778 токи4а

                http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                Comment


                • #68
                  Според мен е без значение дизел или бензин, зависи кой с какви пари разполага. Двигателите са предостатъчно надеждни и бензинови и дизелови. Аз лично не обичам дизелови машини, ето защо:
                  1. - Скъпа поддържка, особено на VM агрегат
                  + При добри грижи на собственика - отличен мотор
                  2. - Отвратително лошо качество на нафтата в БГ
                  - Невероятно слаб бензин в БГ
                  3. Заради 1. и 2. карам бензинов 8V мотор на газ. Като ще е гарга да е рошава, поне не е прекалено скъпо гориво. А иначе за вървежа на газ, няма да коментирам.
                  4. Разбира се че не задължавам никой с моето мнение.
                  Поздрав!
                  Alfa 155 2.0TS 8V '93
                  sigpic
                  VW LADAVAGEN '81
                  CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                  Comment


                  • #69
                    Колеги то хубаво бензинови алфи ама покарайте дизелова и тогава можем да говорим за разход.
                    Alfa Romeo 155 1.8 8v My 95 sport

                    Comment


                    • #70
                      Колегата си е прав...от извесно време карам 155 1.9тд и от разход на гориво немога да се оплача чесно казано...смесения й разход е между 5.8 и 6.5 литра на 100км.Ако това е много...????,а колкото до това дали ще е бензинова или дизелова зависи от това на какво ще случи!Важното е да е горе долу потдържана!Успех в търсенеето!!!
                      ALFA ROMEO 155 1.9TD,90HP(1996)...FIAT PUNTO 1.8,131HP(2000)

                      Comment


                      • #71
                        Аз пък имам и бензин и дизел

                        Бензина си е краста,ръмжи,върви повече,пълни душата с две думи.Няма по-голям кеф,да тръгнеш да изпреварваш с 90,пускаш мигача,изключваш пета,междинна газ,трета - леко подаваш газ за да не лашкаш скоростите и полуоските,леко наемаш......и педала в пода и както казваше един колега след 4500 об/мин. двигателя реве на страх говоря за 2.0 8-клапановите (16-ките ревът от шубе,да не хвръкне някоя биела)

                        Дизела е по-кротък двигател,по-икономичен и по-евтин за подръжка!!!!!(маслен,въздушен и горивен + масло R.O.W.E 15/40 SS 78лева като си ги сменям сам.На бензина за тия пари немога само маслото да му купя (ама пък го сменям на 15 000).За нафтата има много хубави добавки които подобряват ефекта на петмеза,който ни продават за дизел.Ако имаш нерви,сменяш скоростите на 2000 обр/мин,разхода е доста приличен!!!!Климатика по-малко "спъва" двигателя,изобщо дизела ми легна много на сърцето

                        Хора и вкусове всякакви + мохабета за кучето което каквото там беше казало и накрая си лизнало и под опашката


                        Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                          и както казваше един колега след 4500 об/мин. двигателя реве на страх говоря за 2.0 8-клапановите (16-ките ревът от шубе,да не хвръкне някоя биела)


                          Хора и вкусове всякакви + мохабета за кучето което каквото там беше казало и накрая си лизнало и под опашката
                          Колега уморените 16ки ревът от шубе Тия каде са гледани и обслужвани на време - нямат страх от високите обороти.

                          Аз лично всекидневно си вкарвам моя 16в гроб над 7000 оборота...То не беха всяка вечер гонки, то не беха магистрални приключения, писти - Серес, Калояново...

                          Еб*хти, ако беше толкоз кекав тоя 16в матор, до сега да беше родил 5 пъти....

                          Нено колко пъти го остави без масло и го кара на писта пак тоя "страхливия" 16в и не е родил...

                          Иначе за кучето и опашката съм съгласен
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Колега уморените 16ки ревът от шубе Тия каде са гледани и обслужвани на време - нямат страх от високите обороти.

                            Аз лично всекидневно си вкарвам моя 16в гроб над 7000 оборота...То не беха всяка вечер гонки, то не беха магистрални приключения, писти - Серес, Калояново...

                            Еб*хти, ако беше толкоз кекав тоя 16в матор, до сега да беше родил 5 пъти....

                            Нено колко пъти го остави без масло и го кара на писта пак тоя "страхливия" 16в и не е родил...

                            Иначе за кучето и опашката съм съгласен





                            Еййй,дума недавате да се каже за тия 16-ки брей!!!!!!

                            Майтапа настрана,ама нито искам да се заяждам,нито пък да се бъзикам с някой,всичко е в кръга на шегата и добрия тон.В една друга тема за Алфи със задно пак пуснах мухата 8 - 16 клапанови и всички вкупом ми скочиха на нож .

                            На мен ми остава да гледам американски тунинг на 8 клапановите двигатели и да чакам момента в който някой ще се престраши да пробва и с 16-ки


                            Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              ....
                              Е кво говориш ти, 16 клапановите са най-големите боклуци, дадеш ли един път газ и е родил. Ти ли ще им кажеш..
                              Например в холандския форум на 55ците, хората там явно са доста заблудени, по-разпространения мотор е 2.0 16 и има един куп проекти, подготвени за писта - валове, окачване и какво ли още не.....
                              sigpicex
                              147Q2
                              300bhp/606nm
                              Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                              Comment


                              • #75
                                Говорете си вие. Докато не се сблъскате на живо със зловеща тракачка за няколко години нищо не знаете. Това е мотор със собствено мнение, когато иска върви когато не иска е кат магаре. И повечето му проблеми идват от нещата около него ама пък той е много зависим от тях
                                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                                Peugeot 508 RXH 02.2013

                                Comment

                                Working...
                                X